Įtraukusis ugdymas: ugdymosi iššūkiai – nuo atpažinimo iki įveikos

Balandžio 25 d. gimnazijos mokytojai dalyvavo mokymuose „Įtraukusis ugdymas: ugdymosi iššūkiai – nuo atpažinimo iki įveikos”. Tai ilgalaikių TŪM plane numatytų mokymų gimnazijos bendruomenei „Įtraukiojo ugdymo sėkmės komponentai“ II modulis, kurį vedė Sedos Vytauto Mačernio gimnazijos psichologė Elena Šmetienė ir specialioji pedagogė Valda Bružienė.

Mokymų tikslas – Supažindinti su ugdymosi iššūkiais, kurie dažnai nepastebimi ar klaidingai suprantami (skaitymo sutrikimas, dėmesio ir aktyvumo sutrikimas) ir kurie ilgainiui stipriai apriboja mokinių turimą individualų pažintinį, bei mokymosi potencialą ugdymosi procese.

Mokymų metu buvo aptarta kaip identifikuoti užmaskuotas ugdymosi problemas, kokius metodus ir priemones taikyti mokiniams, kad jie siektų pozityvių ugdymosi rezultatų. Lektorės pateikė naujausią specialiosios ir pedagoginės psichologijos praktiką bei neuromokslo atradimus disleksijos ir ADHD srityje.

Kartu su #tūkstantmečiomokyklos

Projektas finansuojama Europos sąjungos #NextGenerationEU lėšomis

Tūkstantmečio mokyklų programą įgyvendina Europos socialinio fondo agentūra